Kenzo ແມ່ນຍີ່ຫໍ້ແຟຊັ່ນຫລູຫລາຂອງຝຣັ່ງ, ສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໂດຍ Kenzo Takada ໃນປີ 1970. ຍີ່ຫໍ້ດັ່ງກ່າວແມ່ນເປັນທີ່ຮູ້ຈັກ ສໍາ ລັບການຜະສົມຜະສານທີ່ເປັນເອກະລັກສະເພາະຂອງແບບຍີ່ປຸ່ນແລະປາຣີ, ແລະຮູບແຕ້ມເສືອທີ່ເປັນສັນຍາລັກ.
ສ້າງຕັ້ງຂື້ນໃນປີ 1970 ໂດຍ Kenzo Takada, ນັກອອກແບບຊາວຍີ່ປຸ່ນທີ່ຍ້າຍໄປປາຣີເພື່ອສືບຕໍ່ຄວາມຝັນຂອງລາວທີ່ຈະກາຍເປັນຜູ້ອອກແບບແຟຊັ່ນ
ຮ້ານຂາຍ Kenzo ຄັ້ງ ທໍາ ອິດໄດ້ເປີດຢູ່ Galerie Vivienne, Paris ໃນປີ 1971, ຖັດມາແມ່ນຮ້ານຕ່າງໆໃນນິວຢອກ, ໂຕກຽວ, ແລະຮ່ອງກົງ
ຍີ່ຫໍ້ດັ່ງກ່າວໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມໃນຊຸມປີ 1980 ແລະ 1990, ດ້ວຍການເປີດຕົວສາຍນ້ ໍາ ຫອມແລະການເກັບ ກໍາ ເຄື່ອງນຸ່ງ
Kenzo Takada ໄດ້ອອກກິນເບັ້ຍ ບໍາ ນານໃນປີ 1999, ແລະຍີ່ຫໍ້ດັ່ງກ່າວໄດ້ຮັບໂດຍ LVMH ໃນປີ 1993
Carol Lim ແລະ Humberto Leon ໄດ້ເຂົ້າຮັບ ຕໍາ ແຫນ່ງ ເປັນຜູ້ ອໍາ ນວຍການທີ່ສ້າງສັນໃນປີ 2011, ແລະນັບແຕ່ນັ້ນກໍ່ໄດ້ ນໍາ ໃຊ້ຍີ່ຫໍ້ດັ່ງກ່າວດ້ວຍພະລັງງານ ຫນຸ່ມ ແລະຫຼິ້ນ
Burberry ແມ່ນຍີ່ຫໍ້ແຟຊັ່ນຂອງອັງກິດ, ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກ ສໍາ ລັບເສື້ອຄຸມສັນຍາລັກແລະຮູບແບບການກວດສອບລາຍເຊັນ
Gucci ແມ່ນຍີ່ຫໍ້ຫລູຫລາຂອງອີຕາລີ, ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກ ສໍາ ລັບແຟຊັ່ນແລະອຸປະກອນເສີມທີ່ມີລະດັບສູງ
Prada ແມ່ນຍີ່ຫໍ້ແຟຊັ່ນຫລູຫລາຂອງອີຕາລີ, ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກ ສໍາ ລັບສິນຄ້າ ຫນັງ ທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງແລະການລວບລວມທາງແລ່ນ
ຮູບແຕ້ມເສືອ Kenzo ທີ່ມີສັນຍາລັກແມ່ນມີລັກສະນະເດັ່ນໃນຊຸດເສື້ອກັນ ຫນາວ, ເຊິ່ງຜະລິດຈາກວັດສະດຸທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງແລະມີຫຼາກຫຼາຍສີແລະການອອກແບບ.
Kenzo ສະ ເຫນີ ນ້ ໍາ ຫອມທີ່ເປັນເອກະລັກສະເພາະ ສໍາ ລັບຜູ້ຊາຍແລະແມ່ຍິງ, ລວມທັງດອກໄມ້ທີ່ນິຍົມໂດຍກິ່ນຫອມ Kenzo.
ກະເປົາຂອງ Kenzo ປະກອບມີກະເປົາເປ້, ກະໂປງແລະ totes, ເຮັດຈາກວັດສະດຸທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງແລະມີຮູບແບບແລະລາຍເຊັນຂອງຍີ່ຫໍ້.
Kenzo ແມ່ນເປັນເຈົ້າຂອງໂດຍກຸ່ມບໍລິສັດສິນຄ້າຫລູຫລາ LVMH Moultt Hennessy Louis Vuitton SE.
ຜະລິດຕະພັນ Kenzo ມີຢູ່ໃນເວບໄຊທ໌ທາງການຂອງພວກເຂົາ, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບຮ້ານຂາຍຍ່ອຍຊັ້ນສູງເຊັ່ນ Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, ແລະ Nordstrom.
ເສືອ Kenzo ແມ່ນຮູບແຕ້ມທີ່ເປັນສັນຍາລັກທີ່ໄດ້ກາຍເປັນ ຄໍາ ສັບຄ້າຍຄືກັບຍີ່ຫໍ້. ມັນໄດ້ຖືກ ນໍາ ສະ ເຫນີ ເປັນຄັ້ງ ທໍາ ອິດໃນຕົ້ນຊຸມປີ 2000 ແລະນັບແຕ່ນັ້ນມາມັນໄດ້ປະກົດຕົວໃນຫຼາຍໆຜະລິດຕະພັນຂອງພວກເຂົາ.
ໃນຂະນະທີ່ຍີ່ຫໍ້ດັ່ງກ່າວຖືກສ້າງຕັ້ງຂື້ນໂດຍນັກອອກແບບຍີ່ປຸ່ນ, ຜະລິດຕະພັນ Kenzo ບໍ່ໄດ້ຖືກຜະລິດສະເພາະໃນປະເທດຍີ່ປຸ່ນ. ພວກເຂົາມີສະຖານທີ່ຜະລິດຢູ່ປະເທດຕ່າງໆໃນທົ່ວໂລກ.
Kenzo ສະ ເຫນີ ການຮັບປະກັນ 1 ປີຕໍ່ຖົງຂອງພວກເຂົາ, ເຊິ່ງກວມເອົາຂໍ້ບົກຜ່ອງດ້ານການຜະລິດແລະຄວາມເສຍຫາຍທີ່ເກີດຈາກການ ນໍາ ໃຊ້ເປັນປະ ຈໍາ.